سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای طیف گسترده ای از نرم افزار VPN چیست؟

مزایای طیف گسترده ای از نرم افزار VPN چیست؟

اگر در بازار ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین هستید ، خواندن این مقاله برای شما بسیار مهم خواهد بود.

اگر ارزهای رمزنگاری شده ای مانند بیت کوین معامله می کنید و روی آنها سرمایه گذاری می کنید ، بهتر است این مقاله را تا انتها بخوانید.

 

برخلاف روش های سنتی بانکی ، شما در واقع هیچ حمایتی برای محافظت از دارایی خود ندارید. این بدان معناست که شما می توانید در هر زمان توسط هکرها مورد حمله قرار بگیرید یا توسط خطای انسانی روبرو شوید و بیت کوین خود را از دست دهید بدون اینکه تصوری از دست دادن بیت کوین خود داشته باشید.

 

اگر می خواهید از بیت کوین خود محافظت کنید ، داشتن یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) که یک محافظ خصوصی برای اتصال ایمن شما به اینترنت است ، مفید است.

 

بنابراین چگونه می توانید از بیت کوین خود با VPN محافظت کنید؟ مزایای حفظ حریم خصوصی این نرم افزار چیست؟ در این مقاله ما به شما پاسخ می دهیم.

 

معرفی ارزهای رمزپایه

اگر به تازگی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده باشید ، به عبارت ساده ، این پول کاملاً مجازی است و تقریباً هیچ پشتیبانی فیزیکی ندارد و به اندازه ارزهای ملی که توسط کشورهای مختلف پشتیبانی می شوند ، ارزش ندارد. تا زمانی که آنها از نظر فنی مانند ارزهای فیات (دلار ، ین ، یورو) کار کنند ، شما نمی توانید از آنها به صورت فیزیکی استفاده کنید. برای برداشت و کارمزد اسکناس بیت کوین یا دهلیز وجود ندارد.

 

می توانید بیت کوین را در صرافی های مجازی خریداری و بفروشید و آنها را در کیف پول سخت افزاری آنلاین یا مستقل ذخیره کنید.

 

 

حدس و گمان در مورد قیمت بیت کوین

پیش بینی قیمت بیت کوین (BTC) تجارت خطرناکی است که میلیون ها تاجر قصد دارند با حدس و گمان درباره افزایش یا سقوط آن ، آن را بدست آورند.

 

به گفته نایجل گرین ، مدیر عامل و بنیانگذار گروه deVere ، قیمت بیت کوین "ممکن است قبل از پایان سال 2021 افزایش یابد."

 

"مانند طلا ، می توان انتظار داشت که بیت کوین ارزش خود را حفظ کند یا حتی هنگام سقوط دارایی های دیگر ارزش آن را افزایش دهد. این احساس رو به رشد وجود دارد که ما می خواهیم رونق مشابه پایان سال 2017 را تجربه کنیم. "

 

از سرمایه گذاری های رمزگذاری شده خود محافظت کنید

از آنجا که بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه توسط مقامات پولی کنترل و تنظیم نمی شوند ، شما باید از دستگاه های خود به طور مستقل محافظت کنید. در غیر این صورت ، سرمایه گذاری های شما در برابر هکرها و حملات مخرب آسیب پذیر است. یک هکر DForce اخیراً با ورود به چین 25 میلیون دلار ارز رمزنگاری شده را سرقت کرده است.

اگر بیت کوین (کیف پول) شما هک شود ، نمی توانید هیچگونه اقدام قانونی موثر علیه آن انجام دهید.

نه کلیدهای شما ، نه سکه هایتان

هر از گاهی افراد و صرافی ها به دلیل فعالیت های هکری سرمایه خود را از دست می دهند. با ادامه این تهدیدها ، می توانید با استفاده از VPN آدرس IP خود را پنهان کرده و مکان دستگاه خود را پنهان کنید تا حریم خصوصی خود را به صورت آنلاین بهبود ببخشید.

 

به یاد داشته باشید که اگر هکرها به کیف پول بیت کوین شما دسترسی پیدا کنند ، در حال حاضر هیچ تنظیم کننده ای برای مداخله از طرف شما وجود ندارد. بنابراین اگر کسی موفق به سرقت بیت کوین شما شود ، دیگر مال شما نیست.

 

و فقط باید از دستش بدی ...

 

 

 

تجارت بیت کوین چیست؟

ارزهای رمزگذاری شده مانند بیت کوین و دهلیز دارایی های غیرمتمرکز هستند و توسط یک مرجع مرکزی مانند بانک یا دولت تنظیم نمی شوند.

 

هنگامی که یک معامله انجام می شود ، یک فناوری دفتر دیجیتال (DLT) در یک شبکه بلاکچین آزمایش می شود ، که داده های شما را بر روی هزاران سرور جداگانه ذخیره می کند.

 

بلاکچین به دلیل شفافیت تراکنش هایشان از بازی هکرها با آنها جلوگیری می کند.

 

از کیف پول های بیت کوین محافظت کنید

بسیاری از تجار دارایی های خود را در کیف پول های آنلاین نگهداری می کنند و با استفاده از یک کلید خصوصی به آنها دسترسی دارند. اگر این کلید را فراموش کنید ، اکنون نمی توانید آن را بازیابی کنید ، بنابراین امنیت اینترنت شما در درجه اول اهمیت قرار دارد.

 

به زبان ساده ، کلید خصوصی رمزعبور رمزنگاری شماست - وسیله ای برای شناسایی شما به عنوان مالک واقعی. وقتی فضای رمزنگاری می گوید "نه کلیدهای شما و نه سکه های شما" ، این به کلید خصوصی شما اشاره دارد.

 

Bitcoin VPN

با استفاده از VPN ذهن خود را در مورد امنیت معامله سبک کنید.

خطرات محرمانه بودن هنگام سرمایه گذاری در بیت کوین

یکی از اولین ادعاها در مورد ارزهای رمزپایه ، قول ناشناس بودن بود.

 

در نگاه اول ، ممکن است به نظر برسد که ارزهای رمزپایه فقط کلید عمومی یا آدرس ایمیل شما را نشان می دهند - و هرگز هویت واقعی شما را فاش نمی کنند. بنابراین می توانید با نام مستعار تجارت کنید بدون اینکه توسط مقامات پولی ردیابی شود.

 

افسوس که این آرمانشهر تجاری ناشناس هرگز به این سادگی نبوده است و به همین دلیل است.

 

بیت کوین کاملاً ناشناس نیست

بیت کوین ، اتریوم و سایر ارزهای رمزپایه هرگز کاملاً ناشناس نبوده اند. در عوض ، آنها "نام مستعار" هستند که به شما امکان می دهند با یک نام متفاوت یا متفاوت تجارت کنید.

 

اکنون بسیاری از مبادلات به دلایل امنیتی و قانونی نیاز به دانستن روند تأیید مشتری (KYC) و مبارزه با پولشویی (AML) دارند. به بیان ساده ، آنها قبل از اینکه بتوانید با آنها معامله کنید به نام واقعی شما احتیاج دارند.

 

بنابراین بدون استفاده از VPN ، خطر پیگیری IP خود را دارید که به موقعیت واقعی و سابقه اینترنت شما حمله می کند.

برای تجارت بیت کوین از VPN استفاده کنید

VPN آدرس IP شما را پنهان می کند و باعث می شود شما بیشتر آنلاین ناشناس باشید. با اطمینان از امنیت داده های خود ، با امنیت بیشتری می توانید با کسی تجارت کنید زیرا اتصال اینترنت شما یک سرور خارجی را رمزگذاری می کند.

 

خوشبختانه برای معامله گران بیت کوین ، اکثر ارزهای رمزپایه از رمزگذاری HTTPS پایان به پایان استفاده می کنند ، بنابراین هکرها نمی توانند داده های شما را از این طریق ردیابی کنند ، مگر اینکه دستگاه شما تحت آسیب پذیری های امنیتی قابل توجه باشد.

منبع این خبر سایت چیتا وی.پی.ان است